ONZE HELPDESKSERVICES

  • In Nederland verliest een medewerker gemiddeld een half uur productiviteit door problemen met ICT.
  • De helpdeskfaciliteiten van ECO sparen veel geld uit en voorkomen ergernis.
  • De helpdeskfaciliteiten van ECO zorgen voor continuïteit van de bedrijfsprocessen. 
  • De helpdeskfaciliteiten van ECO vormen een relatief lage kostenpost die zich direct terugbetaalt in een hogere productiviteit van de medewerkers.

 

ONZE AANPAK ONS ONDERSCHEID ONZE PRIJZEN

Alle medewerkers van uw bedrijf krijgen zowel digitaal als telefonisch toegang tot de helpdesk van ECO.

Zij kunnen hun problemen en/of vragen 24/7 voorleggen.

Responsetijd is maximaal 12 uur (Ook in weekend).

Het is mogelijk om de faciliteiten te realiseren die onze medewerkers in staat stellen op afstand het beeldscherm van uw medewerkers over te nemen.

De helpdeskfaciliteit geldt voor alle medewerkers van uw bedrijf,

  • Vergaand in maatwerk:

Onze mensen leven zich in in de applicaties van uw organisatie.
Een oplossing is pas voor ons een oplossing als de vragende medewerker exact weet wat de oplossing inhoudt en hoe die tot stand is gekomen.
 

  • Geborgde kwaliteit:

Gekwalificeerde en uiterst ervaren helpdeskmedewerkers.
Voortdurende evaluatie klanttevredenheid en effectiviteit.
 

  • Flexibel:
    • Advisering en trouble-shooting ten aanzien van nagenoeg alle applicaties.
    • In oplossingen (organisatiegericht)
    • In tijd (24/7 bereikbaar, binnen 12 uur respons)

 

Heel duidelijk en transparant op basis van heldere afspraken:

Aantal werknemers

Jaarprijs organisatie Prijs per persoon per maand
 10 1.200,00 10,00
 50 4.800,00 8,00
200 16.800,00 7,00